Jeżeli masz problem z odtworzeniem szkolenia, otwórz szkolenie w nowej karcie.

Platforma LMS i szkolenie SCORM dla Mazda

W ramach kompleksowej współpracy dla naszego Klienta wdrożyliśmy platformę e-learningową oraz stworzyliśmy grę szkoleniową online.

Szkolenie przedstawia proces obsługi Klienta, podzielony na kolejne etapy. Uczestnik szkolenia wciela się w rolę Doradcy Serwisowego i na każdym etapie podejmuje decyzje o tym, jakie działania należy podjąć w konkretnych sytuacjach z Klientem. Decyzje uczestnika są punktowane, a na zakończenie szkolenia otrzymuje on rozbudowaną informację zwrotną do uzyskanego wyniku. Całość przeplatana jest filmami video z ekspertem, który podsumowuje kolejne etapy procesu obsługi.

Szkolenie stworzone jest w interaktywnym formacie SCORM, w którym osadzone są filmy video. W koncepcji graficznej wykorzystaliśmy identyfikację wizualną Klienta oraz zdjęcia z profesjonalnej sesji fotograficznej w salonie, którą również zrealizowaliśmy na potrzeby tego zlecenia.

Klient – Mazda Motor Logistics Europe
Usługa – Platforma e-learningowa oraz gra szkoleniowa w formacie SCORM z video