• Obszary działania
  • Realizacje
  • inAkademia®
  • O nas
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • Obszary działania
  • Realizacje
  • inAkademia®
  • O nas
  • Baza wiedzy
  • Kontakt

baza wiedzy

Poniżej znajdują się nasze przemyślenia na różne tematy dotyczące edukacji.
Pieczarkowa teoria zarządzania – Jak skutecznie udzielić reprymendy?
Napisane przez inQuest
tagi: Business, Education
dnia 18 września 2017

Pieczarkowa teoria zarządzania – Jak skutecznie udzielić reprymendy?

CZYTAJ WIĘCEJ
Jak pochwalić pracownika, żeby naprawdę poczuł się doceniony?
Napisane przez inQuest
tagi: Business, Education
dnia 4 września 2017

Jak pochwalić pracownika, żeby naprawdę poczuł się doceniony?

CZYTAJ WIĘCEJ
Quo vadis? Skąd Twój pracownik wie dokąd zmierza?
Napisane przez inQuest
tagi: Business, Education
dnia 29 sierpnia 2017

Quo vadis? Skąd Twój pracownik wie dokąd zmierza?

CZYTAJ WIĘCEJ
Kto odpowiada za brak realizacji zadań? Jak je skutecznie przekazać podwładnym?
Napisane przez inQuest
tagi: Business, Education
dnia 21 sierpnia 2017

Kto odpowiada za brak realizacji zadań? Jak je skutecznie przekazać podwładnym?

CZYTAJ WIĘCEJ
Czyje interesy reprezentuje przełożony? Perspektywy komunikacyjne menedżera.
Napisane przez inQuest
tagi: Business, Education
dnia 9 sierpnia 2017

Czyje interesy reprezentuje przełożony? Perspektywy komunikacyjne menedżera.

CZYTAJ WIĘCEJ
1 2 3 4
Strona 1 z 4
zapraszamy do kontaktu

Natalia Daszek
menedżer projektów
+48 535 582 800
n.daszek@inquest.pl

Tomasz Alfut
menedżer projektów
+48 600 332 629
t.alfut@inquest.pl

Polityka prywatności

Mateusz Szuter
menedżer projektów
+48 535 000 730
m.szuter@inquest.pl

inQuest Sp. z o.o.

ul. Ścinawska 20
53-629 Wrocław
inquest@inquest.pl
NIP: 897-178-40-72
REGON: 021936107
KRS: 0000668040

Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysokość kapitału zakładowego: 50 000,00 zł
Skontaktuj się z nami

Jeżeli chcesz wysłać nam szybką wiadomość - skorzystaj z tego formularza!

Start typing and press Enter to search