szkolenia biznesowe

Wierzymy, że w relacji z firmą szkoleniową najważniejsze jest poczucie bezpieczeństwa, dotyczące przebiegu szkolenia, jakości wiedzy i prostoty przekazu oraz osiągnięcia zamierzonych efektów. Niezależnie od tego, czy prowadzimy szkolenia dla menedżerów, czy przedstawicieli handlowych — szkolenia sprzedażowe, liczą się dla nas rezultaty.

Przez ostatnie 10 lat rozwinęliśmy ponad 10 000 pracowników polskich i zagranicznych firm oraz organizacji na wszystkich szczeblach pracowniczych. Znamy się na przekazywaniu wiedzy o biznesie, dlatego klienci chwalą między innymi nasze szkolenia z komunikacji oraz szkolenia dla managerów. Organizujemy wyjazdy integracyjne, które są dobrą okazją do szybkiego opanowania dodatkowych umiejętności. Wiemy, co się sprawdzi w przypadku szkolenia dla managerów, a co wówczas, gdy organizujemy szkolenia sprzedażowe. Nasza długa praktyka w branży sprawia, że stosujemy najlepsze, skuteczne metody edukacyjne.

To właśnie wieloletnie doświadczenie sprawia, że nasze szkolenia dla menedżerów czy szkolenia z komunikacji lub sprzedażowe są tak efektywne. Nie tylko wiemy jaką metodykę wybrać by rezultaty kursu były widoczne, potrafimy także podejść indywidualnie do klienta i dostosować się do jego potrzeb. Nie boimy się stosować mniej schematycznych rozwiązań — wiemy, że także wyjazdy integracyjne mogą być doskonałą formą szkolenia. Przekonaj się, co mamy Ci do zaproponowania!

Prowadzimy interaktywne szkolenia z następujących obszarów:

Szkolenia
kierownicze

Prowadzimy zarówno cykle jak i pojedyncze szkolenia z obszarów: zarządzanie ludźmi, pozafinansowego motywowania pracowników, przywództwa czy też pierwszej roli kierowniczej. Podczas szkoleń na formę wykładową poświęcamy maksymalnie 10% całego dostępnego czasu. Przede wszystkim koncentrujemy się na ćwiczeniach i symulacjach biznesowych i pracy w mniejszych grupach aby maksymalnie efektywnie wykorzystać dostępny czas uczestników.

Szkolenia
sprzedażowe

Prowadzimy zarówno cykle jak i pojedyncze szkolenia z obszarów: aktywnej sprzedaży, profesjonalnej obsługi Klienta, badania potrzeb, negocjacji czy też radzenia sobie z tzw. „trudnymi Klientami”. Podczas szkoleń angażujemy uczestników do udziału w scenkach nagrywanych kamerą, aby na własne oczy zobaczyli jakie błędy popełniają oraz co i jak mogą poprawić w kontaktach z Klientami.

Szkolenia z umiejętności miękkich

Prowadzimy zarówno cykle jak i pojedyncze szkolenia z obszarów: prowadzenia profesjonalnych i nietuzinkowych prezentacji, zarządzania czasem, rozwiązywania konfliktów lub efektywnej komunikacji. Łączymy tradycyjne fundamenty wiedzy z dostępnymi nowoczesnymi narzędziami IT, które wspierają codzienną pracę zawodową uczestników.

Spotkania konsolidacyjne

Wyjazdowe spotkania w gronie zespołu lub kadry managerskiej firmy, podczas których w przyjaznej atmosferze, w oparciu o aktywne formy pracy jak gry strategiczne, burze mózgów czy pracę warsztatową w mniejszych zespołach roboczych wypracowujemy z uczestnikami gotowe do wdrożenia rozwiązania w obszarze komunikacji wewnątrz zespołu, strategii działania, wartości firmy etc. jednocześnie budując motywację i integrację zespołu.

Przykładowe projekty zrealizowane w tym obszarze: