Proces reklamacji dla Jeronimo Martins Polska

Potrzeba klienta?

Stworzenie angażującego, atrakcyjnego, ale prostego i łatwego do przejścia szkolenia, dotyczącego procesu reklamacji, które będzie dostępne dla wszystkich konsumentów na stronie internetowej sieci Biedronka.
Nad treścią szkolenia czuwał organ administracji rządowej.
Proces reklamacji dla Jeronimo Martins Polska
WOW! Ponad 500 tysięcy konsumentów przeszło to szkolenie!
Proces reklamacji dla Jeronimo Martins Polska

Rezultaty

Zaprojektowaliśmy szkolenie e-learningowe z elementami interaktywnymi, zastępujące klasyczną prezentację tekstową. Uczestnik nie tylko przeklikiwał się przez treść, ale również angażował się w przebieg szkolenia – jednocześnie było ono intuicyjne dla osób, które pierwszy raz miały styczność z e-learningiem.
Produkcja odbywała się we współpracy z agencją, która odpowiadała za utrzymanie szkolenia na serwerach i za bezpieczeństwo pozyskiwanych danych od klientów.

Zainteresowana/ Zainteresowany szkoleniem?

Inquest Sp. z o.o.
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 74 lok. 320
50-020 Wrocław

inquest@inquest.pl
tel. + 48 535 582 800

NIP: 897 178 40 72
KRS: 0000668040

Natalia Daszek
menedżer projektów
+48 535 582 800
n.daszek@inquest.pl

Tomasz Alfut
menedżer projektów
+48 600 332 629
t.alfut@inquest.pl